DB Schenkerin noutopistetoimitus 4,90€

Tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden verkkokaupasta tilatuille tuotteille, alkaen siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Palauttaessa tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, eli virheettömiä ja käyttämättömiä. Tuotteita ei saa pestä. Tuotteissa tulee olla kiinni kaikki alkuperäiset tuotelaput ja nauhat. Vaihtaaksesi tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin, palauta tilaamasi tuote ja tee verkkokaupassamme uusi tilaus.

Yleiset ohjeet palautuksille:

  • Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
  • Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä
  • Säilytä saamasi palautustosite (kuitti palautuksesta), kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.

Teemme hyvityksen viipymättä, mutta kuitenkin vähintään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Hyvitämme palautuksen arvon alkuperäiselle maksutavalle ja saat hyvitysvahvistuksen sähköpostiisi.

 

SUOMEEN TOIMITETTUJEN TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Palauttaessasi kaikki tilauksesi tuotteet hyvitämme alkuperäiset toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti riippumatta siitä, minkä toimitustavan olet valinnut tilatessasi. Palauttaessasi osan tuotteista emme hyvitä alkuperäistä toimituskulua. Emme hyvitä tuotteita, jotka eivät ole uudelleen myytävässä kunnossa. Mikäli palautettu tuote ei ole myyntikuntoinen, asiakas vastaa itse kustannuksista, jotka syntyvät siitä, että palautunut tuote lähetetään hänelle takaisin. Jokaista tilausta kohden yksi palautus on asiakkaalle ilmainen. Ylimääräistä palautuksista veloitamme toimituskulut.

Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessasi ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä ilmaiseen toimitukseen liittyvää ehtoa.

Jos olet kampanjan yhteydessä saanut ilmaisen kylkiäisen, ja kampanjan ehdot eivät tuotepalautuksen myötä enää täyty, myös kylkiäinen tulee palauttaa samassa paketissa tuotepalautuksen kanssa. Myös kylkiäinen tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa.

Veloitamme varastollemme noutamattomana lähetyksenä Postin tai DB Schenkerin toimesta saapuvasta paketista 15 € suuruisen maksun meille aiheutuvien toimituskulujen ja käsittelykustannuksien kattamiseksi.

Maksamme palautuksesta aiheutuvat lähetyskustannukset puolestasi, kunhan toimit seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Postin toimipisteestä tai Postin kotitoimitus:

  • Nouda Postin palautuspalvelusta Helposti-koodi käyttäen alkuperäisen toimituksen JJFI-lähetystunnusta. Kirjoita Helposti-koodi paketin päälle ja vie paketti joko Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin.
TAI
  • Helposti-koodin käyttämisen sijaan voit myös kirjoittaa paketin päälle alla olevat tiedot ja palauttaa paketin lähimpään Postin toimipisteeseen.
        Asiakaspalautus Anno Collection Oy
        Sopimusnumero 648404
        Juurakkotie 4
        01510 Vantaa

     

    Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut DB Schenkerin kotiinkuljetus:

    • Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
    • Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä.
    • Kirjoita paketin päälle alla olevat tiedot ja palauta paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.
        Asiakaspalautus Anno Collection Oy
        Sopimusnumero 648404
        Juurakkotie 4
        01510 Vantaa

    On tärkeää, että säilytät Postilta saamasi palautustositteen (kuitti palautuksesta), kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.

    Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto DB Schenkerin noutopisteestä:
    • Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
    • Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä.
    • Palauta tilauksesi DB Schenkerin noutopisteeseen. Ota mukaan alkuperäisessä pakkauksessa ollut kollitarra tai lähetystunnus nopeuttaaksesi palautuksen käsittelyä.

      On tärkeää, että säilytät DB Schenkeriltä saamasi palautustositteen (kuitti palautuksesta), kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.

      Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Annon Noutopisteeltä:
      • Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
      • Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä.
      • Palauta tilauksesi Annon Noutopisteelle aukioloaikojen puitteissa, arkisin klo 8 - 17.

        SUOMEN ULKOPUOLELLE TOIMITETTUJEN TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

        Asiakas on vastuussa palautuskustannuksista Suomen ulkopuolelle toimitettujen tilausten tapauksessa. Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, hyvitämme alkuperäiset toimituskulut halvimman mahdollisen toimituskulun mukaan riippumatta siitä, mikä toimitustapa tilatessa on valittu.

        Tuotteet tulee palauttaa allaolevaan osoitteeseen:

        Anno Collection Oy / webshop
        Juurakkotie 4
        FIN-01510 Vantaa
        Finland
        E-mail: webshop@annocollection.com
        Tel: +358504647350