Tuotteiden vaihtaminen esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin ei valitettavasti ole mahdollista.

Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden verkkokaupasta tilatuille tuotteille, alkaen siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Tuotteiden tulee olla palautettaessa virheettömiä ja käyttämättömiä. Teemme hyvityksen viipymättä, mutta kuitenkin vähintään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteet varastollemme. Hyvitämme palautuksen arvon alkuperäiselle maksutavalle ja saat Klarnalta hyvitysvahvistuksen sähköpostiisi.

Palauttaessasi kaikki tilauksesi tuotteet hyvitämme alkuperäiset toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti riippumatta siitä, minkä toimitustavan olet valinnut tilatessasi. Palauttaessasi osan tuotteista emme hyvitä alkuperäistä toimituskulua. Emme hyvitä tuotteita, jotka eivät ole uudelleen myytävässä kunnossa. Mikäli palautettu tuote ei ole myyntikuntoinen, asiakas vastaa itse kustannuksista, jotka syntyvät siitä, että palautunut tuote lähetetään hänelle takaisin.

Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessasi ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä ilmaiseen toimitukseen liittyvää ehtoa.

Maksamme palautuksesta aiheutuvat lähetyskustannukset puolestasi, kunhan toimit seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Postin toimipisteestä tai Postin/Schenkerin kotitoimitus:

  1. Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
  2. Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä.
  3. Nouda Postin palautuspalvelusta Helposti-koodi käyttäen hyväksesi alkuperäisen toimituksen lähetystunnusta. Kirjoita Helposti-koodi paketin päälle ja vie paketti joko Postin toimipisteeseen tai Pakettiautomaattiin.
  4. Schenkerin kotitoimituksissa tai Helposti-koodin käyttämisen sijaan voit myös kirjoittaa paketin päälle alla olevat tiedot ja palauttaa paketin lähimpään Postin toimipaikkaan.
TAI

Kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot ja palauta paketti lähimpään Postin toimipaikkaan: 

    Asiakaspalautus Anno Collection oy
    Sopimusnumero 648404
    Juurakkotie 4
    01510 Vantaa

Koska tarjoamme verkkokaupastamme tilatuille tuotteille 30 päivän avokaupan, sinun ei tarvitse täyttää erillistä peruutusilmoitusta, vaikka päättäisit peruuttaa koko tilauksen sen vastaanottamisen jälkeen, vaan palautusilmoituksen täyttäminen riittää. Huomioithan, että pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei kuitenkaan riitä sen peruuttamiseksi, vaan tilauksen noutamatta jättämisestä (joko Postin toimipisteestä/Pakettiautomaatista, Schenkerin noutopisteestä tai Vantaan Noutopisteeltämme) tulee erikseen ilmoittaa asiakaspalvelullemme.

Veloitamme varastollemme noutamattomana lähetyksenä Postin tai Schenkerin toimesta saapuvasta paketista 15 € suuruisen maksun meille aiheutuvien palautus- ja käsittelykustannuksien kattamiseksi.

Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Schenkerin noutopisteestä:

  1. Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
  2. Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä.
  3. Palauta tilauksesi Schenkerin noutopisteeseen. Ota mukaan alkuperäisessä pakkauksessa ollut kollitarra tai lähetystunnus nopeuttaaksesi palautuksen käsittelyä.
 Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Vantaan Noutopisteeltä:
  1. Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen.
  2. Täytä palautusilmoitus ja laita se kuljetuspakkauksen sisälle. Täyttämällä ilmoituksen nopeutat palautuksen käsittelyä.
  3. Palauta tilauksesi Noutopisteelle aukioloaikojen puitteissa, arkisin klo 8 - 17.
On tärkeää, että säilytät Postilta tai Schenkeriltä saamasi palautustositteen (kuitti palautuksesta), kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.