Tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden verkkokaupasta tilatuille tuotteille, alkaen siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Palauttaessa tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, eli virheettömiä ja käyttämättömiä. Tuotteita ei saa pestä. Tuotteissa tulee olla kiinni kaikki alkuperäiset tuotelaput ja nauhat. Vaihtaaksesi tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon tai väriin, palauta tilaamasi tuote ja tee verkkokaupassamme uusi tilaus.
Teemme hyvityksen viipymättä, mutta kuitenkin vähintään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Hyvitämme palautuksen arvon alkuperäiselle maksutavalle ja saat hyvitysvahvistuksen sähköpostiisi.
SUOMEEN TOIMITETTUJEN TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN
Palauttaessasi kaikki tilauksesi tuotteet hyvitämme alkuperäiset toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti riippumatta siitä, minkä toimitustavan olet valinnut tilatessasi. Palauttaessasi osan tuotteista emme hyvitä alkuperäistä toimituskulua. Emme hyvitä tuotteita, jotka eivät ole uudelleen myytävässä kunnossa. Mikäli palautettu tuote ei ole myyntikuntoinen, asiakas vastaa itse kustannuksista, jotka syntyvät siitä, että palautunut tuote lähetetään hänelle takaisin. Jokaista tilausta kohden yksi palautus on asiakkaalle ilmainen. Ylimääräistä palautuksista veloitamme toimituskulut.
Huomioithan, että mikäli tilaus on ylittänyt tilatessasi ilmaiseen toimitukseen oikeuttavan summan, toimituskulu veloitetaan alkuperäisen toimitustavan mukaan, mikäli tilaus ei palautuksen jälkeen täytä ilmaiseen toimitukseen liittyvää ehtoa.
Jos olet kampanjan yhteydessä saanut ilmaisen kylkiäisen, ja kampanjan ehdot eivät tuotepalautuksen myötä enää täyty, myös kylkiäinen tulee palauttaa samassa paketissa tuotepalautuksen kanssa. Myös kylkiäinen tulee palauttaa alkuperäisessä kunnossa.
Veloitamme varastollemme noutamattomana lähetyksenä Postin tai DB Schenkerin toimesta saapuvasta paketista 15 € suuruisen maksun meille aiheutuvien toimituskulujen ja käsittelykustannuksien kattamiseksi.
Maksamme palautuksesta aiheutuvat lähetyskustannukset puolestasi, kunhan toimit seuraavien ohjeiden mukaisesti:
Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Postin toimipisteestä tai Postin kotitoimitus:
Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut DB Schenkerin kotiinkuljetus:
On tärkeää, että säilytät Postilta saamasi palautustositteen (kuitti palautuksesta), kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.
On tärkeää, että säilytät DB Schenkeriltä saamasi palautustositteen (kuitti palautuksesta), kunnes olemme käsitelleet palautuksesi.
Asiakas on vastuussa palautuskustannuksista Suomen ulkopuolelle toimitettujen tilausten tapauksessa. Jos palautat kaikki tilauksesi tuotteet, hyvitämme alkuperäiset toimituskulut halvimman mahdollisen toimituskulun mukaan riippumatta siitä, mikä toimitustapa tilatessa on valittu.
Tuotteet tulee palauttaa allaolevaan osoitteeseen:
Anno Collection Oy / webshop
Juurakkotie 4
FIN-01510 Vantaa
Finland
E-mail: webshop@annocollection.com
Tel: +358504647350